-۱ آرمور بهش اضاقه شده
-اسکیل Unstable مقدار دمیج از ۱۲۰/۱۸۰/۲۴۰/۳۰۰ به ۱۳۰/۲۰۰/۲۷۰/۳۴۰ تغییر کرد
-اسکیل Flame Break به صورت AOE دمیج وارد میکنه!!
-اسکیل Death Pact مقدار دمیج اضافه از۴/۶/۸% به ۵/۶٫۵/۸% تغییر کرد
-اسکیل Death Pact مقدار افزایش جان رو از۵۰/۶۰/۷۰% به ۵۰/۶۵/۸۰% تغییر داد
-اسکیل Quill Spray مقدار دمیج از ۱۸۰ به ۲۲۰ تغییر کرد
-اسکیل Great Fortitude مقدار استرنج اضافی از ۱۲/۲۴/۳۶ به ۱۵/۳۰/۴۵ تغییر کرد
-مقدار دمیج برگشت از اسکیل سوم از ۱۶ به ۱۶/۱۸/۲۰/۲۲ تغییر کرد!!!!!!!!!
-اسکیل Power Cogs مقدار کشیدن مانا/جان از ۵۵/۷۰/۸۵/۱۰۰ به ۶۰/۹۰/۱۲۰/۱۵۰ افزایش یافت
-اسکیل Freezing Field مقدار AOE 100 تا افزایش پیدا کرد(
-اسکیل Wall of Replica مقدار دمیج خوردن illusions 300% شد
-اسکیل Wall of Replica با بستن آقانیم میتونه با هیرو های خودی هم illusions بسازه
-اسکیل Wall of Replica با بستن آقانیم illusions ها مقدار دمیج دادنشون از ۷۰/۸۰/۹۰ به ۱۰۰/۱۲۰/۱۴۰% افزایش پیدا کرد
-اسکیل Level Death مقدار دمیج دهی اضافی از ۲۵۰ به ۲۷۵ افرایش پیدا کرد
-مقدار intele پایه ۳ تا بیشتر شد
-اسکیل Arcane Bolt مقدار دمیج دهی از مقدار intele هیرو از ۱٫۵x به ۱٫۶x افزایش یافت
-اسکیل Arcane Bolt مقدار مانای مورد نیاز از ۹۰ به ۷۰ کاهش یافت
-اسکیل Concussive Shot مقدار CD از ۲۰ به ۲۰/۱۹/۱۸/۱۷ تغییر کرد
-مقدار AOE اسکیل Silence از ۲۷۵ به ۳۰۰ افزایش یافت
-مقدار آرمور اولیه ۱ دونه کم شد
-استرنج پایه از ۲۱ به ۱۹ کاهش یافت
-اسکیل Flame Guard مقدار کم کردن جان از ۱۰۰/۲۵۰/۴۰۰/۵۵۰ به ۵۰/۲۰۰/۳۵۰/۵۰۰ کاهش یافت
-اسکیل Fire Remnant مقدار دمیج دهی از ۱۴۰/۱۸۰/۲۲۰ به ۱۲۰/۱۶۰/۲۰۰ کاهش یافت
-اسکیل Searing Chains تعدادش از ۳ به ۲ کاهش پیدا کرد
-اسکیل Black hole دیگه نمیشه با استفاده از Force staff از اون خارج شد
-مقدار ماناکست اسکیل Wrath of Nature از ۱۵۰/۱۷۵/۲۰۰ به ۱۵۰/۲۰۰/۲۵۰ افزایش یافت
-اسکیل Teleportation مقدار ماناکست در هر بار لول آپ ۵۰ تا ازش کم میشه
-مقدار دمیج اسکیل Timber Chain از ۸۰/۱۲۰/۱۶۰/۲۰۰ به ۱۰۰/۱۴۰/۱۸۰/۲۲۰ افزایش یافت
-اسکیل Homing Missile بیشترین دمیج در ۲ هزار رنج از ۱۰۰/۲۰۰/۳۰۰/۴۰۰ به ۱۱۰/۲۲۰/۳۳۰/۴۴۰ افزایش یافت
-اسکیل Rocket Barrage مقدار دمیج دادن از ۱۰/۱۳/۱۶/۱۹ به ۱۱/۱۴/۱۷/۲۰ افزایش یافت
-اسکیل Chaos Meteor مقدار دمیج ۸۰+۳۰ در هر ثانیه به ۸۰+۳۵ افزایش یافت
-اسکیل Chaos Meteor مقدار ماندن بر روی زمین از ۱٫۵ به ۱٫۳ کاهش یافت
-اسکیل EMP میتونه به هیرو/ یونیت های Invulnerable/Tornadoed (غیر قابل اتک) عمل میکنه
-CD اسکیل EMP از ۲۵ به ۳۰ افزایش یافت
-نوع دمیج دادن اسکیل Sun Strike از مجیکال به pure تغییر کرد (آرمور تاثیری بر روی دمیج نداره)
-اسکیل Sun Strike میتونه قبل از دمیج دادن منطقه رو روشن کنه
-اسکیل Tornado مقدار CD از ۲۵ به ۳۰ افزایش یافت
-مقدار دمیج دادن Tornado از ۷۷٫۵+(Wex+Quas)*23 به ۷۰+(Wex+Quas)*20 افزایش یافت
-اسکیل Omnislash میتونه ۲۰۰ AOE از خودشو ببینه(Flying vision)
-مقدار Stun اسکیل Mana Leak از ۱٫۲۵/۱٫۵/۱٫۷۵/۲ به ۱٫۳/۱٫۶/۱٫۹/۲٫۲ افزایش یافت
-مقدار AoE اسکیل Torrent از ۲۰۰ به ۲۱۵ افزایش یافت
-CD اسکیل Torrent از ۲۰ به ۱۶ کاهش یافت
-مقدار Stun کردن اسکیل Ghost Ship از ۱٫۲ به ۱٫۴افزایش یافت
-اسکیل Psi Blades مقدار range اضافی از ۴۰/۱۰۰/۱۶۰/۲۲۰ به ۶۰/۱۲۰/۱۸۰/۲۴۰ افزایش یافت
-CD اسکیل Moment of Courage از ۰٫۹ به ۱٫۲ افزایش یافت
-مقدار AS اسکیل Fiery Soul از ۳۰/۴۰/۵۰/۶۰ به ۴۰/۵۰/۶۰/۷۰ افزایش یافت
-مقدار MS اسکیل Fiery Soul از ۳/۴/۵/۶ به ۴/۵/۶/۷% افزایش یافت
-اسکیل Voodoo مقدار CD از ۱۳ به ۱۵ افزایش یافت
-اسکیل Voodoo مقدار ماناکست از ۱۱۰/۱۴۰/۱۷۰/۲۰۰ به ۱۲۵/۱۵۰/۱۷۵/۲۰۰ افزایش یافت
-اسکیل Voodoo زمان Hex ماندن از ۱٫۲۵/۲/۲٫۷۵/۳٫۵ به ۱٫۷۵/۲٫۵/۳٫۲۵/۴ تغییر کرد
-مقدار دمیج اسکیل Moon Glaive کم شدن هر ضربه از ۳۵% به ۳۰% کاهش یافت
-اسکیل Skewer اگه طرف هدف خودتون باشید و بزنید میتونه تا بیشترین رنج خودشو هدف رو ببره
-اسکیل Split Shot از این به بعد به جای ۴ ضربه ۵ ضربه میزنه
-اسکیل Morph مقدار ۳/۴/۵/۶ استرنج و اگیلیتی میتونه کسب کنه
-اسکیل Wave میتونه جا خالی بده اجسامی که به طرفش انداخته میشه (مثل ۲ Tiny)
-اسکیل Rip Tide به طوری عمل میکنه که هر کسی در ۴۵۰ AOE اون باشه روش عمل میکنه
-اسکیل Urna Swarm جایگزین شد با یک اسکیل جدید
Spiked Carapace:
برای مدتی به هیرو آرمور میده و چند تا تیغ رو بدنش و میتونه با این اسکیل هیرو ها رو Stun کنه و دمیجی که
میخوره رو برگردونه هیرو ی حریف تا ۵ ثانیه
-اسکیل Heartstopper مقدار دمیج دادن از ۰٫۵/۰٫۷/۰٫۹/۱٫۱ به ۰٫۶/۰٫۸/۱/۱٫۲ افزایش یافت
-اسکیل Sadist در لول ۴ مانا رو به اندازه ی ۴۸ پر میکرد ولی شد ۶۰!
-با بستن آقانیم برای این هیرو میتونه یه اسکیل جدید بگیره
این اسکیل حیلی شبیه اسکیل ۱ خودشه که خیلی قوی تره به این صورت عمل میکنه:
۲۷۵ دمیج
۱٫۵ Stun
20 ثاینه CD
400 ماناکست
(همچنین مولتی کست هم ممکنه بزنه!!! این به نظرice frogاصلا باگ نیست )
-اسکیل Phantom Strike رنجش از ۷۰۰/۸۰۰/۹۰۰/۱۰۰۰ به ۱۰۰۰ افزایش یافت
-اسکیل Phantom Strike مقدار CD از ۲۰/۱۵/۱۰/۵ به ۱۴/۱۱/۸/۵تغییر کرد
-اسکیل Moonlight Shadow مقدار CD از ۱۸۰/۱۶۰/۱۴۰ به ۱۶۰/۱۴۰/۱۲۰ کاهش یافت
-با استفاده از اسکیل جانبی اول یا Ethereal Jaunt میتونید جسم های پرتاب شونده رو جا خالی بدید (۲ Tiny)
-اسکیل Phase Shift دیگه Auto cast نداره (خودت باید رفلکس به خرج بدی )
-اسکیل Phase Shift دیگه ماناکست نداره
-مدت زمان اسکیل Phase Shift در لول ۴ از ۳ به ۳٫۲۵ افزایش یافت
-دیگه با بستن آقانیم اسکیل Dream Coil ماناش بیشتر نمیشه
-رنج اسکیل Decrepify از ۵۵۰/۶۰۰/۶۵۰/۷۰۰ به ۷۰۰ افزایش یافت
-دمیج اسکیل Life Drain از ۱۰۰/۱۵۰/۲۰۰ به ۱۲۰/۱۶۰/۲۰۰ افزایش یافت (با آقانیم از ۱۷۵/۲۲۵/۲۷۵ به ۱۸۰/۲۴۰/۳۰۰)
-اسکیل Shadow Strike دمیج اولیه از ۵۰/۷۰/۷۰/۱۰۰ به ۵۰/۷۵/۱۰۰/۱۲۵ افزایش یافت
-اسکیل Unstable دمیج دادنش از ۴۰/۶۰/۸۰/۱۰۰ به ۴۰/۷۰/۱۰۰/۱۳۰ افزایش یافت
-اسکیل Necromastery با کشتن هر هیرو ۶ soul میده (!)
-اسکیل Necromastery مقدار جمع کردن Soul ها از ۸/۱۶/۲۴/۳۲ به ۱۲/۲۰/۲۸/۳۶ افزایش یافت (آخ جون)
-اسکیل Headshot دمیج دادنش از ۳۰/۳۰/۴۰/۵۰ به ۳۰/۴۰/۵۰/۶۰ افزایش یافت
-اسکیل Ball Lightning میتونه اجسامی که به طرفش پرت میشه رو جا خالی بده
-رنج اتک از ۶۵۰ به ۷۰۰ افزایش یافت
-اسکیل March of the Machines مدتش از ۵ به ۶ افزایش یافت
-مقدار AS اضافی که اسکیل Battle Trance میداد از ۶۰/۱۰۰/۱۴۰ به ۶۰/۱۲۰/۱۸۰ افزایش یافت
-مقدار دمیج اسکیل Poison Attack از ۶/۱۲/۱۸/۲۴ به ۱۰/۱۶/۲۲/۲۸ افزایش یافت
-فیکس شدن Fixed Poison که نمی کشت کسی رو
-اسکیل Familiar مقدار آرمورشان از۰ به ۰/۱/۲ افزایش یافت
-اسکیل Gravekeeper’s Cloak زمان بازسازی رو از ۱۴/۱۲/۱۰/۸ به ۱۲/۱۰/۸/۶ کاهش دادن
-دمیج دادن اسکیل Permanent Immolation که برای infernal ها است از ۲۰/۳۰/۴۰ به ۳۰/۴۰/۵۰ در ثانیه افزایش یافت
-مدت Shadow Word بر روی هدف از ۸ به ۹ افزایش داده شد